Alla inlägg under november 2007

Av Yohanna - 20 november 2007 13:42

Sugen på en egen ATV?


Far min är återförsäljare för Maxus Motor!

Hos honom hittar du dessa tuffa maskiner som passar till det mesta.

Som synes på bilden, så finns här ett par demo-maskiner för provkörning vid intresse!


*Maxus 150 cc (finns demo)

*Maxus 200 cc (finns demo)

 *Maxus 400 cc (finns demo)


*Maxus 300 cc (finns ej som demo just nu)

*Maxus 50 cc (finns ej som demo just nu)


ALLA maskiner är vägregistrerade och kan köras av dig som

innehar A- eller B-körkort.


Fram till den 15/12-07 säljes maskinerna till reducerat pris!

För mer information, hör av dig till mig, så berättar jag gärna mer.


Yohanna@ljudibil.com (maila till mig så får du tel.nr till min far)

Besök gärna: www.maxusmotor.se


Finns utanför Skövde!

Ovido - Quiz & Flashcards